Kreatív fészek

Ez a blog egyszerű, hétköznapi, praktikus ötletekről szól. Mindenről, ami segít, hogy gyerek mellett is barátságos fészek legyen az otthonunk. Kreatív ötletek, háztartási tippek és egyszerű praktikák, szépségápolási trükkök, hogy mi is ragyogjunk, ne csak a lakásunk. Mert ami jó anyának, az jó a babának és jó a családnak. Nézelődj, érezd jól magad és térj vissza máskor is! Ha tetszik amit olvastál, írj nekem!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Címkék

Címkefelhő

Friss hozzászólások

Ötletes hétköznapok (nem csak) anyáknak

2012.06.14. 22:18 ritakovacs

Kendőből táskát csomózással

Címkék: kreatív táska kendő

Bevallom őszintén, hogy táska függő vagyok. Nem számít, hogy kicsi vagy nagy, hétköznapi vagy alkalmi, megszállottan vágyom mindig új táska után. Mikor véletlenül rátaláltam erre a videora, a táskáknak egy új, boldog korszaka sejlett fel előttem. Hiszen kendőm is akad bőven. Szóval egy időre el vagyok látva táskákkal is. Szerintem szenzációsan jó. A holnapi sétánál ki is fogom próbálni. Aztán elmesélem az eredményt.

És íme a video:

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativfeszek.blog.hu/api/trackback/id/tr984589236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magnetize 2012.06.16. 10:36:50

Egész klassz. :) Már csak a hamuban sült pogácsa hiányzik belőle.

ritakovacs 2012.06.16. 12:40:10

@magnetize: Szerintem is klassz. :) Ha van türelmed, próbáld ki! Nekem nagyon bejött. És ha van egy jó pogi recepted, azt szívesen fogadom. :)
süti beállítások módosítása