Kreatív fészek

Ez a blog egyszerű, hétköznapi, praktikus ötletekről szól. Mindenről, ami segít, hogy gyerek mellett is barátságos fészek legyen az otthonunk. Kreatív ötletek, háztartási tippek és egyszerű praktikák, szépségápolási trükkök, hogy mi is ragyogjunk, ne csak a lakásunk. Mert ami jó anyának, az jó a babának és jó a családnak. Nézelődj, érezd jól magad és térj vissza máskor is! Ha tetszik amit olvastál, írj nekem!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

Címkefelhő

Friss hozzászólások

Ötletes hétköznapok (nem csak) anyáknak

2011.11.10. 21:23 ritakovacs

Őszi sünis ajtódísz

Címkék: kreatív ötletek süni ajtódísz őszi dekoráció

Sajnos nincs túl nagy kézügyességem. Igazából semmilyen sincs. A rajzolásban a pálcika embernél elakadtam... Valahogy mégis meg kell oldanom az ilyen jellegű probélmákat, ugyanis pici fiam egyre inkább igényli, igényelné a közösen készített dolgokat.

Kitaláltam, hogy készítsünk együtt egy viszonylag egyszerű kis ajtódíszt, ami még az én csökkent képességeimet sem haladja meg nagyon. Igyekeztem olyan alapanyagból kitalálni, ami van itthon és Aprócska is meg tud küzdeni egy-egy pici feladattal, vagy legalább szórakoztatni tudom, miközben készül a remekmű.

Tátott szájjal hallgatta a mesét a süniről, aki a hatalmas almát próbálta elcipelni haza, de nem sikerült neki. Ezért inkább úgy döntött, hogy az alma lesz a házikója. Nem volt nagy szám a mese, úgy tűnt, mégis varázslatként hatott Csemetémre, mert el sem mozdult mellőlem, míg el nem készült az ajtódísz. Néha még segített is egy picit.

Régebben vettem hobbiboltban hungarocellből készült koszorú alapot.

Azzal kezdtük, hogy ezt krepp papírba szépen becsomagoltuk.

Amikor ez megvolt, piros kartonra rajzoltam egy szép, nagy almát, aminek kivágtam a közepét.

Neten kerestem egy sünis képet, amiről úgy gondoltam, hogy jó lehet, ezt  kinyomtattam és sablonként használtam. Miután kivágtam és összeragasztottuk, megrajzoltuk az arcát is.

Aztán fogtam és a sünit az alma közepére helyeztem. Rajzoltunk néhány falevelet, amit kivágva a koszorúra ragasztottunk.Egy kis raffiát tettem még az almára és akasztónak is azt tettem az elkészült ajtódíszre. A végeredmény pedig ez lett:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativfeszek.blog.hu/api/trackback/id/tr803369417

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása