Kreatív fészek

Ez a blog egyszerű, hétköznapi, praktikus ötletekről szól. Mindenről, ami segít, hogy gyerek mellett is barátságos fészek legyen az otthonunk. Kreatív ötletek, háztartási tippek és egyszerű praktikák, szépségápolási trükkök, hogy mi is ragyogjunk, ne csak a lakásunk. Mert ami jó anyának, az jó a babának és jó a családnak. Nézelődj, érezd jól magad és térj vissza máskor is! Ha tetszik amit olvastál, írj nekem!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

Címkefelhő

Friss hozzászólások

Ötletes hétköznapok (nem csak) anyáknak

2011.03.28. 22:02 ritakovacs

A konyha - a lakás lelke

Címkék: konyha ötletek praktikus háztartás nagytakarítás

A mi családunkban ez valóban így is van. A családi élet is leginkább itt zajlik. Ennek megfelelően a konyhában van mindig a legnagyobb felfordulás és kosz.

De egyébkénti si érdemes a konyha takarítására különös figyelmet fordítani, mivel az ételeinkről van szó. Én éppen ezért szeretem a vegyszereket távol tartani, még takarításnál is.

Általában én a konyha nagytakarítására egy hetet szoktam szánni, így nem kell kapkodnom, és a gyerek mellett apránként is tudom csinálni.

Ha elhatároztuk végre magunkat kezdjük azzal a munkát, hogy levesszük a függönyt és megmossuk az ablakot. Én közben ki szoktam mosni a függönyt is, így mire lejár a mosógép, az ablak is szép tiszta lesz. A függönyt még nedvesen föl lehet tenni az ablakra, így az egész konyhában árad majd a friss, kellemes illat. Tiszta ablakkal pedig szebbnek és tágasabbnak tűnik a konyha. A legjobb tisztítószer egyébként szerintem az ablakhoz az ecet és az újságpapír.

A következő feladat lehet a szekrények, lámpa és kapcsolók letisztítása. Ha a tisztítószeres vízbe egy pici ecetet teszünk, sokkal ragyogóbb lesz a szekrények felülete.

Ha apránként haladunk, nem lesz túl nagy munka a szekrények kipakolása sem. Érdemes mindent ellenőrizni és átválogatni, hogy fölösleges vagy romlott dolgokat ne ellenőrizgessünk. Én ilyenkor azoktól az eszközöktől is megszabadulni, amelyeket már biztosan nem fogok használni. Ha ezeket az eszközöket nem kidobjuk, hanem elajándékozzuk, akkor még jót is teszünk vele másoknak.

A konyha többi része sokkal macerásabbnak tűnik, pedig egyszerű és gyors. Ha ismét ellátogatsz hozzám, azt is elárulom, hogy hogyan. Mire végzel az eddig leírtakkal, itt vár a következő bejegyzés. Addig is jó munkát!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativfeszek.blog.hu/api/trackback/id/tr1002780384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása