Kreatív fészek

Ez a blog egyszerű, hétköznapi, praktikus ötletekről szól. Mindenről, ami segít, hogy gyerek mellett is barátságos fészek legyen az otthonunk. Kreatív ötletek, háztartási tippek és egyszerű praktikák, szépségápolási trükkök, hogy mi is ragyogjunk, ne csak a lakásunk. Mert ami jó anyának, az jó a babának és jó a családnak. Nézelődj, érezd jól magad és térj vissza máskor is! Ha tetszik amit olvastál, írj nekem!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

Címkefelhő

Friss hozzászólások

Ötletes hétköznapok (nem csak) anyáknak

2012.02.08. 21:47 ritakovacs

Ládika és ékszertartó doboz dekupázzsal

Címkék: kreatív ötletek doboz ékszertartó dekupázs mandarinos ládából

Nagyon szeretem a dekupázs technikát, mert nem igényel nagy kézügyességet és viszonylag rövid idő alatt, nagyon látványos eredményeket lehet vele produkálni. Talán pont ezért, amíg ma ebéd után aludt egy nagyon a kisfiam, úgy gondoltam, csinálok valami szépet. Az édesanyám és húgom névnapja úgyis közeleg, szerintem pont megfelelő ajándékok lesznek ezek.

Ezt hoztam össze:

A ládika nem más, mint egy kidobásra ítélt, kicsi fa láda, amiben mandarint vettünk. Nagy áruházakban könnyű ilyet beszerezni. A két kis dobozt pedig kreatív boltban vásároltam.

Az elkészítésük nagyon egyszerű volt. Először a fát egy kicsit megcsiszoltam, hogy szebb legyen a felülete festés után. A ládáról leszedtem, leáztattam és lecsiszoltam a csomagolás maradványait. Mikor ez megvolt, választottam egy szép, levendulás szalvétát, ennek az elemeit használtam fel díszítésnek.

Eredetileg a festéket kicsit lilásabb árnyalatúra szerettem volna, de ezzel végül megbékéltem, mert nem akartam túl sok festéket bekeverni. A láda belsejét, külső oldalait és a négy sarkát, valamint a kicsi dobozok oldalát és tetejét bekentem vele. Mikor megszáradt, a láda alját belül, oldalait kívül és a kis dobozkák tetejét bekentem egykomponensű repesztő lakkal, majd még mielőtt megszáradt volna, erre egyből halvány szürke festéket kentem. Száradás után ragasztólakkal felhelyeztem a szalvétákat és már csak a száradásra kellett várnom.

A végeredmény ez lett:

Aki egy kicsit kreatív, valamilyen mese figurás szalvétával és vidám színekkel a ládából készíthet játékoknak tároló dobozt is. Azt hiszem, legközelebb azt is ki fogom próbálni.

Ha tetszik, próbáljátok ki Ti is! Garantáltan jó kikapcsolódás.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativfeszek.blog.hu/api/trackback/id/tr264079974

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása