Kreatív fészek

Ez a blog egyszerű, hétköznapi, praktikus ötletekről szól. Mindenről, ami segít, hogy gyerek mellett is barátságos fészek legyen az otthonunk. Kreatív ötletek, háztartási tippek és egyszerű praktikák, szépségápolási trükkök, hogy mi is ragyogjunk, ne csak a lakásunk. Mert ami jó anyának, az jó a babának és jó a családnak. Nézelődj, érezd jól magad és térj vissza máskor is! Ha tetszik amit olvastál, írj nekem!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Címkék

Címkefelhő

Friss hozzászólások

Ötletes hétköznapok (nem csak) anyáknak

2012.02.06. 22:45 ritakovacs

Tejes dobozból madáretető

Címkék: kreatív ötletek madáretető téli dekoráció tejes doboz

 Van egy nagyon klassz oldal, a Kanadai Magyarok Fóruma.  Rengeteg ötletet lehet gyűjteni, mindenféle témában kimeríthetetlen lehetőségek tárháza. Ajánlom mindenkinek, hogy ha teheti, nézzen szét az oldalon.

Itt találtam ezt a nagyszerű ötletet, amit én egy picit magunkra szabtam. Igaz, nem valódi madáretető, de nagyon kis klassz dekoráció lehet bárki otthonában ilyen hideg, téli napokon. Én a kisfiamnak készítettem. Az is igaz, hogy miközben készült, ő maga adott ötletet arra, hogy még mire használjam fel a tejes dobozt. Majd nemsokára ezt is be fogom mutatni.

A madáretetőhöz visszatérve: egyszerű, könnyen és gyorsan elkészíthető és én csak hulladékokat használtam fel hozzá. A külső dekorálását sokféle módon lehet elkészíteni, ezzel tejesen egyedivé, különlegessé lehet tenni.

Íme ilyen lett:

Nem kell hozzá nagy kézügyesség, sem különleges eszközök. Rövid idő alatt könnyen el lehet készíteni.

Így csináltam:

Először levágtam egy tejes doboznak a tetejét. Aztán választottam olyan csomagoló papírt, amivel beborítottam a doboz négy oldalát (nálunk ez hulladék újság volt). Minden oldalt külön-külön körbeöltöttem pelenka öltéssel, majd a tejes dobozra tettem a csomagolást. A dobozra tetőt raktam, az elejére nyílást helyeztem, hogy a "madárka" bele tudjon menni. Tettem rá egy akasztót, hogy föl lehessen lógatni, majd egy rudacskát is, ahová fölállhat a "madárka". :)

Igazán jó móka elkészíteni, próbáljátok ki! Azt hiszem, a következő egy madárkás ablakdísz lesz, ami mellé majd a madáretetőt  fölteszem a kisfiam ablakába. Ha ez is érdekel, legközelebb is tarts velem.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativfeszek.blog.hu/api/trackback/id/tr114073283

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ritakovacs 2012.02.09. 14:52:37

Köszönöm a hozzászólásodat! :) Tökéletesen igazad van, valóságos madáretető készítése tényleg sokkal nagyobb élmény. Én ezt pusztán szobai dekorációnak szántam. De amint lehetőségünk lesz rá, a blogod alapján igazit is készítünk majd. (Nem értem, hogy miért csak a szerkesztői nézetben látom kommentedet. Pedig engedélyezve van a hozzászólás...)
süti beállítások módosítása