Kreatív fészek

Ez a blog egyszerű, hétköznapi, praktikus ötletekről szól. Mindenről, ami segít, hogy gyerek mellett is barátságos fészek legyen az otthonunk. Kreatív ötletek, háztartási tippek és egyszerű praktikák, szépségápolási trükkök, hogy mi is ragyogjunk, ne csak a lakásunk. Mert ami jó anyának, az jó a babának és jó a családnak. Nézelődj, érezd jól magad és térj vissza máskor is! Ha tetszik amit olvastál, írj nekem!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

Címkefelhő

Friss hozzászólások

Ötletes hétköznapok (nem csak) anyáknak

2012.01.09. 21:34 ritakovacs

Legyen sikeres az évünk!

Címkék: könyv személyiségfejlődés

 Sokan fogadalmat, fogadalmakat tesznek az új esztendő beköszöntével. Korábban néhány alkalommal én is megtettem, de nagyon bosszantott, ha nem tudtam betartani ezeket a fogadalmakat. Aztán évekig egyetlen fogadalmat tettem, amit maradéktalanul be tudtam tartani. Csak azt fogadtam meg, hogy nem fogadok meg semmit. Ez viszont nem túl pozitív és úgy gondoltam, hogy az önérzetem és a személyiségem fejlődésének sem tesz túl jót.

Aztán olvastam egy nagyszerű könyvet (Jim Rohn: A jólét és boldogság 7 stratégiája), ami segített átformálni a gondolkodásomat. Búcsút mondtam a fogadalmaimnak és elkezdtem célokban gondolkodni.

Először egészen apró, egyszerű célokkal "edzettem" magam. A sikerek megerősítettek annyira, hogy picit hosszabb távú célokban is mertem már gondolkodni. Ez egy picit kifordított dolog, mert célszerűbb lett vona hosszú távokat kitűzni és az ehhez vezető utat felosztani kisebb célokra, de nekem az nem tűnt eléggé  átláthatónak. Nem láttam még az összefüggést az apró céljaim és a nagy céljaim között. Mégis elkezdtem és nem bántam meg.

Néhány dologgal egészen biztosan gazdagabb vagyok már. Megtanultam célokat kitűzni magam elé és küzdeni ezekért a célokért. Igyekszem sokkal fegyelmezettebben végezni mindennapi dolgaimat, hogy sikeres legyen a dolgok kimenetele. Minden napra, hétre, hónapra van célom, aminek a megvalósításáért napról-napra igyekszem tenni.

A megtett vagy elhalasztott dolgaimat pedig minden esetben a nap végén újra átgondolom és értékelem. Ha nehéz, akkor is megpróbálok szembe nézni a saját korlátaimmal és hibáimmal. Nem egyszerű, de nagyon sokat lehet belőle tanulni.

Nagyon bízom benne, hogy amennyiben napról-napra küzdök a kitűzött céljaimért és azok megvalósításáért, sikeres évet zárhatok majd decemberben.

Ja! És a könyv elolvasását mindenkinek nagyon ajánlom. Nagyon sokat lehet belőle tanulni!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativfeszek.blog.hu/api/trackback/id/tr223532651

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása