Kreatív fészek

Ez a blog egyszerű, hétköznapi, praktikus ötletekről szól. Mindenről, ami segít, hogy gyerek mellett is barátságos fészek legyen az otthonunk. Kreatív ötletek, háztartási tippek és egyszerű praktikák, szépségápolási trükkök, hogy mi is ragyogjunk, ne csak a lakásunk. Mert ami jó anyának, az jó a babának és jó a családnak. Nézelődj, érezd jól magad és térj vissza máskor is! Ha tetszik amit olvastál, írj nekem!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

Címkefelhő

Friss hozzászólások

Ötletes hétköznapok (nem csak) anyáknak

2012.06.27. 21:41 ritakovacs

Tekerd a karikát!

Címkék: mozgás hulahopp

Nem állíthatnám, hogy ideális az alakom és a súlyom a szülés óta. Sőt! Egyszerűen képtelen vagyok visszatérni a régi formámba. Ezen oknál fogva régóta foglalkoztat, hogy valami olyan mozgást kellene művelnem, ami egyben kikapcsol és szórakoztat is. Biztos sok anyukának és lánynak bejön a Zumba, de lehetőségek híján nekem nem. Nem túl család barát, amikor hajnalban vagy este 9-10 magasságában elkezdem a DVD-t üzemelni.

Találnom kellett valami mást. Aztán ahogy a neten nézelődtem, megvilágosodtam. Sok lány, nő írta különböző fórumokon, hogy elkezdtek hulahoppozni és szépen beindult a fogyás is onnan, ahonnan korábban nem. Nyilván nincs lokális fogyás és diétázni sem árt, ha valaki szeretne kisebb méretű ruhákat hordani. Nekem igazán az volt az elsődleges szempont, hogy érezzem jól magam mozgás közben és legyen kedvem, energiám rendszeresen csinálni.

Elővettem  hát a szekrény háta mögül a régóta porosodó karikát és elkezdtem tekerni. Vagyis csak szerettem volna. Mert a harmadik pörgés után lepörgött a földre.... Elég makacs tudok lenni, ha valamit szeretnék elérni, ezért nem adtam fel olyan könnyen. Egy hét után ott tartok, hogy fél órát tekerem és nem esik le közben a karika. Tekerem reggel, délben, este, bármikor, amikor van egy kis időm. Teljesen rákattantam. Hogy miért?

Mert nagyon kikapcsol. Mert mozgás közben tudok zenét hallgatni, vagy olvasni, vagy tévét nézni vagy beszélgetni. Bár ez a része annyira még nem megy, de már jobb a helyzet az első napokban. Akkor csak nyöszörögtem, izzadtam és percenként legalább ötször lehajoltam a karikáért. Az első alkalom után olyan izomlázam volt, hogy alig bírtam kimászni az ágyból.

Valamiért mégis magával ragadott ez az egyszerű, de mégis sok lehetőséget rejtő szer. Talán attól ennyire szerethető, hogy könnyen meg lehet tanulni kezelni. És mert igazán nőies, szexi. Már vannak hosszú távú terveim is a dologgal. Most első lépésben szeretnék napi egy órát tekerni, aztán egy kicsit komolyabban is megismerkedni ezzel a tekeréssel. Mert az eredmény magáért beszél. Ezt nézzétek:

De ez sem rossz:

Szóval lányok, anyák tekerjetek!


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativfeszek.blog.hu/api/trackback/id/tr94615579

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása