Kreatív fészek

Ez a blog egyszerű, hétköznapi, praktikus ötletekről szól. Mindenről, ami segít, hogy gyerek mellett is barátságos fészek legyen az otthonunk. Kreatív ötletek, háztartási tippek és egyszerű praktikák, szépségápolási trükkök, hogy mi is ragyogjunk, ne csak a lakásunk. Mert ami jó anyának, az jó a babának és jó a családnak. Nézelődj, érezd jól magad és térj vissza máskor is! Ha tetszik amit olvastál, írj nekem!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Címkék

Címkefelhő

Friss hozzászólások

Ötletes hétköznapok (nem csak) anyáknak

2012.02.10. 18:15 ritakovacs

Tejes dobozból busz

Címkék: kreatív busz ötletek felhasználása tejes doboz

Ez a klassz kis ötlet nem tőlem származik, hanem a kisfiamtól. A napokban, mikor a madáretetőt készítettük, fogta a dobozt, az oldalára fordította és brümmögve elkezdte tolni. Akkor találtam ki, hogy ebből nagyon klassz kis buszt is lehetne gyártani.

Ma meg is kellett csinálnom. Ebéd után nem akart aludni a Szentem és azzal csalogattam be az ágyába, hogy ha szépen alszik, csinálok neki délután buszt. Aludni aludt is, csak keveset. Mert nagyon izgatott volt. De ahogy kipattant a szeme, egyből követelte a járgányt.

A végeredmény nem lett túl gyönyörű, mert gyorsan kellett csinálni, a dekorálást pedig már nem is engedte, mert annyira szeretett volna már vele játszani. Szóval így sikerült:

Szerencsére nem volt nehéz az elkészítése sem. Fogtam egy tejes dobozt és először kimostam. Aztán az oldalára rajzoltam ablakokat, ajtót az utasoknak (ez középről két irányba nyílik) és egy másik ajtót a sofőrnek. Miután ezeket megrajzoltam, ki is vágtam őket.

Akkor így nézett ki:

Amikor ez meg volt, zöld kartonnal bevontam a busz alsó részét, a felsőt pedig sárga kartonnal. Az elejét sem volt ördöngősség elkészíteni, mert igazából csak a kupakját takartam el a zöld kartonnal. Itt már komoly harcokat kellett folytatnom a kisfiammal, mert már annyira játszani akart vele. A lego emberkék már sorban álltak, hogy utazhassanak.

Nagy harcok árán még annyi időre sikerült elbitorolnom, hogy kereket is készítsek hozzá. Ezt pedig wc papír gurigából csináltam. A szélénél bemetszettem, kivágtam a közepét és így a busz törzsét rá tudtam ragasztani. És boldogan engedtem az erőszaknak (már krokodil könnyeket hullajtott a pici, hogy soha nem kapja meg a buszt), mert nagyon jó érzés, hogy egy ilyen egyszerű ötlettel ekkora örömet lehet okozni.

És miközben készült a busz, még sok-sok ötlet jutott az eszembe, hogy még mennyi mindent lehet csinálni a tejes dobozból. Egy-egy alkalommal majd ezeket is megmutatom.

Addig készítsetek Ti is buszt! :)

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativfeszek.blog.hu/api/trackback/id/tr534090728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

e_easy 2012.02.10. 22:28:11

fasza. reggel megcsinalom az emeletes verziot :)

Hullamosó Papagáj 2012.02.10. 23:23:25

@e_easy: iPod csatit le ne hagyd róla!

okleveles naiv 2012.02.11. 00:07:54

Nagyon gromek! :)

...akkor most fogok egy tejesdobozt, és...
:D

ritakovacs 2012.02.11. 07:21:08

@e_easy: :) Szuper! Azért mutasd meg légyszi, hogy milyen lesz/lettl :)

ritakovacs 2012.02.11. 07:21:55

@okleveles naiv: :) Jó munkát! Az eredményt, tapaasztalatot kérem megosztani. :)

ritakovacs 2012.02.11. 12:26:17

@Proton: Jó, jó. De azért egy 2 éves kisfiúnak nem csinálnék cigis dobozból semmit... Az ötlet maga, azért jó. :)
süti beállítások módosítása