Kreatív fészek

Ez a blog egyszerű, hétköznapi, praktikus ötletekről szól. Mindenről, ami segít, hogy gyerek mellett is barátságos fészek legyen az otthonunk. Kreatív ötletek, háztartási tippek és egyszerű praktikák, szépségápolási trükkök, hogy mi is ragyogjunk, ne csak a lakásunk. Mert ami jó anyának, az jó a babának és jó a családnak. Nézelődj, érezd jól magad és térj vissza máskor is! Ha tetszik amit olvastál, írj nekem!

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Címkék

Címkefelhő

Friss hozzászólások

Ötletes hétköznapok (nem csak) anyáknak

2011.11.08. 13:43 ritakovacs

Egyszerű, gyors őszi dekoráció - főleg kicsiknek

Címkék: kreatív ötletek gomba őszi dekoráció

Tegnap este nagyon nyűglődött a kisfiam és nem tudtam, hogy mivel kössem le a figyelmét. Aztán kitaláltam, és ez lett belőle.

Nem kellett hozzá nagy fantázia, sem kézügyesség szerencsére. Az ötlet onnan jött, hogy mesekönyveket nézegettünk és leragadt a figyelme a gombáknál. Gondoltam, hogy akkor csináljunk mi is gombát. Elképesztően egyszerű.

Először zsírpapíron átrajzoltam egy nagyobb gombát sablonnak (nekem magamtól még az sem megy...), aztán mellé egy kisebbet. A kettő közötti részt kitöltöttem, hogy legyen "talpa", amin áll. Mikor ez megvolt, félbe hajtottam a nagy gombát és a másik oldalára is átmásoltam a kisebbet. Így már el is készült a sablon. Ez alapján kivágtam a három klassz kis gombánkat fehér kartonból. 

A kalapjukat körberajzoltam, piros kartonból kivágtam és fölragaszottam. Félbe hajtottam az egészet, majd egy darab zöld kartont felül bevagdostam és fölragasztottam a nagy gomba lábához. Ennyi volt az egész. Nagyjából fél órámba került, miközben apróságom körülöttem ugrtabugrált boldogan, aztán pedig elégedetten tette a szobájába az ablakpárkányra: "gomba eminyé". Hát persze, hogy a Tiéd, Kisfiam! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativfeszek.blog.hu/api/trackback/id/tr223363358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása