Kreatív fészek

Ez a blog egyszerű, hétköznapi, praktikus ötletekről szól. Mindenről, ami segít, hogy gyerek mellett is barátságos fészek legyen az otthonunk. Kreatív ötletek, háztartási tippek és egyszerű praktikák, szépségápolási trükkök, hogy mi is ragyogjunk, ne csak a lakásunk. Mert ami jó anyának, az jó a babának és jó a családnak. Nézelődj, érezd jól magad és térj vissza máskor is! Ha tetszik amit olvastál, írj nekem!

Naptár

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Címkék

Címkefelhő

Friss hozzászólások

Ötletes hétköznapok (nem csak) anyáknak

2011.03.17. 22:00 ritakovacs

Ha a tükörképed elriaszt - arcpakolás házilag

Címkék: praktikus szépségápolás arcpakolás arcpakolás házilag

Reggel, mikor zuhanyzás után a tükörbe néztem, nagyon lelombozódtam. Illetve az roppant enyhe kifejezés a csalódottságomra, hogy lelombozódtam.  Le sem tagadhatnám, hogy pici gyerekem van és egy éjszakát sem aludtam át, mióta megszületett ez a kis Csoda. Nem szépíthetem a dolgot, alapvetően nagyon gyűrött vagyok. De azt hiszem, nem én vagyok az egyetlen ezzel a problémával. Akinek van gyereke és virrasztott át mellette néhány éjszakát, tudja, hogy miről beszélek. Aki pedig még nem, nagy valószínűséggel előbb vagy utóbb szintén meg fogja tapasztalni ezt az édes terhet.

Gondoltam, hogy a délelőtti séta előtt, amíg alszik egyet a csöppség, előveszek egy régi, jól bevált receptet, hogy egy kicsit javítsak valamit a helyzeten. Mert minden anya számára eljön a pillanat, amikor azt mondja, hogy elérkezett az idő, amikor már nem várhat tovább és legalább egy gyors szerviz ráfér, ha azt szeretné, hogy még ebben az életben tudjon megbékélni a tükörképével és szorongás nélkül kilépni a lakás ajtaján.  Mindössze pár perces praktikáról "beszélünk" és az eredmény borítékolható. Így mire Kismackó fölébredt, már egy árnyalattal szebb anya várta.

Ezt a pakolást pillanatok alatt el lehet készíteni, ráadásul ezek az alapanyagok  többnyire minden háztartásban föllelhetőek. Sőt! Nem csak háztartásban, hanem egyenesen minden hűtőben. Ez persze azt jelenti, hogy némi tuninggal a maradékot meg is ehetjük.  És az sem utolsó szempont, hogy minden bőrtípusra használható. Mármint, ha külsőleg használjuk és nem megesszük, mielőtt magunkra kencéznénk.

Íme a pakolás: egy fél banánt törjünk pépesre. Keverjünk hozzá egy kis tejet vagy natúr joghurtot és három csepp citormlét (frissen facsartat). Kenjük föl az arcunkra, majd 20 perc eltelte után mossuk le. (Ha egy kicsit többet készítünk belőle és a maradékot mézzel ízesítjük, nagyszerű finomsággal is jutalmazhatjuk magunkat.) Én teljesen elégedett voltam az eredménnyel. A bőrünk meghálálja a törődést, a tükörképünk pedig szép, sima, ragyogó mosolyt ereszt meg felénk. És mivel ilyen ügyesek voltunk, a maradékot elégedetten meg is ehetjük.

Ennyi időt  pedig minden nap szánhatunk magunkra, hiszen megérdemeljük és máris sokkal jobban érezzük magunkat a bőrünkben. A szülés után elvesztett önbizalmunk pedig lassacskán visszatér.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kreativfeszek.blog.hu/api/trackback/id/tr682748789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása